Magda odpadła z programu „The Voice of Poland”


W wczorajszym odcinku  programu „The Voice of Poland” Magdalena Tul zaśpiewałam piosenkę Chaka  Khan zatytułowaną „I Every Woman” i niestety odpad padła. Wczorajszy występ Magdy w programie możecie obejrzeć klikając na poniższą miniaturkę:
Jak Magda napisała na swoim Fan Page:
Kochani, "The Voice" to była cudowna przygoda i warto było ją przeżyć, choćby dla tego jednego duetu z Madzią. Daliście mi takiej mocy, w momencie, w którym wątpiłam już prawie we wszystko. Bardzo Wam za to dziękuję! Szkoda troszkę live'ów bo wtedy zaczyna się najlepsza zabawa i to publiczność zaczyna mieć na coś wpływ. Miałam też nadzieję, że pokażę się Wam w nieco innym repertuarze, ale odbijemy na innych scenach :))) Koniec z konkursami, teraz czas na muzykę. Wypatrujcie singla - zbliża się wielkimi krokami!!! :)
Wpis wokalistki w oryginale możecie zobaczyć klikając tutaj

4 komentarze:

  1. Wielka szkoda, że odpadła.
    http://maite-perroni.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie sie wczoraj wkurzyłam... Ona była moją faworytką.. Czekam na jej piosenkę ! :) [the-vampire-diaries]

    OdpowiedzUsuń
  3. wielka szkoda byla naprawde swietna

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesprawiedliwe ze odpadła ona powinna wygrac ten program
    http://muzyka-listaprzebojow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń