Wywiad z Magdą dla strony „Fani talent show”

FTS: Jak zaczęła się Twoja przygoda z muzyką?
MT: Muzyka była w moim domu rodzinnym od zawsze. Choć nikt w domu nie zajmował się muzyką zawodowo, to płynęła ona szerokim strumieniem z głośników, gitary czy mojego pierwszego instrumentu klawiszowego. Co prawda nie doświadczyłam tego w domu, gdyż byłam dość późnym dzieckiem, ale mój tata, poza tym ,że był pilotem, uczęszczał również do szkoły muzycznej, grał na skrzypcach. Podobnie mój dziadek-tata mamy. Poza tym obaj dziadkowie pięknie rzeźbili. Brat grał na gitarze, siostra pisała wiersze, ale dopiero we mnie eksplodowało to na tyle, żeby zająć się muzyką zawodowo. O dalszym moim losie zdecydował w sumie przypadek. Będąc z przyjaciółmi w osiedlowym klubie, usłyszałam zza ściany próbę zespołu. Od tamtej pory nie byłam w stanie myśleć o niczym innym.
FTS: Dlaczego zdecydowałaś się na udział akurat w The Voice of Poland?
MT: Nie planowałam tego, całą swoją uwagę poświęcam obecnie na pracę nad płytą. Jednak gdy nadarzyła się taka okazja, pomyślałam, że może być to ciekawe doświadczenie. Lubię wyzwania, walkę ze stereotypami i swoimi słabościami i tak potraktowałam udział w programie. Poza tym być może będzie to furtka dla mojej płyty.
FTS: Jaki styl muzyczny jest Tobie najbliższy?
MT: Nie lubię być zamykana w szufladce. Dla mnie muzyka jest jedna, niezależnie od tego w jakie brzmienia jest ubrana. Potrafię odnaleźć się w różnym repertuarze, od mocnych funkowych, rockowych brzmień, po spokojne, wzruszające ballady i klimatyczne utwory.
FTS: Jak układa się Wasza współpraca z Tomsonem i Baronem?
MT: Program dopiero się zaczął, trudno zatem mówić jeszcze o współpracy. Dopiero się poznajemy, ale myślę ,że dzięki ich otwartości na muzykę, współpraca będzie ciekawa. Mam wrażenie , że czujemy muzykę w podobny sposób.
FTS: Jak lubisz spędzać wolny czas?
MT: Prawdę mówiąc, trochę zapomniałam, co to znaczy. Kiedy nie pracuję, poświęcam czas dzieciom, kiedy nie jestem z dziećmi-pracuje;) kiedy znajdę kilka chwil tylko dla siebie, nadrabiam zaległości. Gdy tego czasu jest więcej lubię obejrzeć dobry film lub przeczytać książkę, albo po prostu posłuchać muzyki.
FTS: Gdyby nie muzyka to...?
MT: Nigdy nie miałam i nie mam planu B.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz